Sănătatea nu înseamnă doar tratarea bolilor, ci și prevenirea lor. La “Total Family Health”, accentul este pus pe prevenție, asigurându-se că pacienții sunt informați și conștienți de starea lor de sănătate. Fiecare vizită la medic este detaliată, cu o urmărire atentă a cazului. Medicii se asigură că pacienții înțeleg recomandările și tratamentele, evitând astfel trimiterea nejustificată către specialiști. Aici, pacientul este în centrul atenției, iar sănătatea sa este prioritatea numărul unu.

Key Concepts

User Testimonial

Jessica Simon
I’ve been a patient at Total Family Health for years and I have never been disappointed. Their young doctors are knowledgeable, compassionate, and always put my needs first.

Intrebari frecvente

Actele necesare ca sa te inscrii la medicul de familie:

  • Act de identitate;
  • Card de sanatate;

Dacă un pacient menționează că nu deține card de sănătate, medicul verifică direct în cabinet pe platforma CASMB, la secțiunea de validare a asiguraților. Dacă pe platforma CASMB se afișează notificarea “pacientul este asigurat, dar nu are card emis”, înregistrarea se poate realiza fără prezentarea cardului.

Schimbarea medicului se realizează instantaneu atunci când vă înregistrați la noul medic folosind cardul de sănătate. Actele solicitate pentru această procedură sunt: actul de identitate sau o fotocopie a acestuia, împreună cu cardul de sănătate.

Actele necesare pentru inscrierea copilului la medicul de familie sunt:

  • certificatul de naștere al copilului 
  • carnetul de vaccinare 
  • act de identitate parinte