În era digitală, comunicarea online a devenit esențială. “Total Family Health” a înțeles nevoia pacienților de a avea un canal de comunicare rapid și eficient cu medicul lor. Fie că este vorba de programări, discuții despre simptome sau orice alte întrebări, pacienții pot comunica cu medicii prin intermediul platformelor online. Acest lucru nu doar că economisește timp, dar și crește gradul de satisfacție al pacienților, care se simt ascultați și îngrijiți în orice moment.

Key Concepts

User Testimonial

Jessica Simon
I’ve been a patient at Total Family Health for years and I have never been disappointed. Their young doctors are knowledgeable, compassionate, and always put my needs first.

Intrebari frecvente

Actele necesare ca sa te inscrii la medicul de familie:

  • Act de identitate;
  • Card de sanatate;

Dacă un pacient menționează că nu deține card de sănătate, medicul verifică direct în cabinet pe platforma CASMB, la secțiunea de validare a asiguraților. Dacă pe platforma CASMB se afișează notificarea “pacientul este asigurat, dar nu are card emis”, înregistrarea se poate realiza fără prezentarea cardului.

Schimbarea medicului se realizează instantaneu atunci când vă înregistrați la noul medic folosind cardul de sănătate. Actele solicitate pentru această procedură sunt: actul de identitate sau o fotocopie a acestuia, împreună cu cardul de sănătate.

Actele necesare pentru inscrierea copilului la medicul de familie sunt:

  • certificatul de naștere al copilului 
  • carnetul de vaccinare 
  • act de identitate parinte